Wednesday, February 18, 2009

LOSE WEIGHT NOW

Program ShapeWorks™
untuk kesihatan dan pengurusan berat badan

Selesaikan masalah berat badan anda sehingga
10kg dalam 30 hari
secara selamat & semulajadi.
Tidak perlu senaman, mudah diikuti,
keberkesanan dijamin 100%!

Langsingkan tubuh anda!
Penampilan baru yang lebih muda
Daya tahan terhadap penyakit terbina secara semulajadi
Tidak perlu berlapar
Masih boleh makan makanan kegemaran
Badan sentiasa segar dan bertenaga sepanjang hari
Tiada sebarang kesan samping

____________________________________________________

90% cubaan untuk menguruskan badan gagal.

Sebab utama adalah kerana memilih jalan yang salah.
JANGAN sesekali anda terperangkap dan termasuk dalam peratusan ini!

Jalan Salah: Kurangkan makan seperti tidak makan malam.
Kesan : Otot mengecut, air dalam badan mengurang dan kadar metabolisma turun mendadak.Lemak masih kekal.
Keputusan : Kurus sekejap, semua KG yang hilang datang kembali bersama beberapa KG lagi
sebagai saguhati.

Jalan Salah: Ambil pil pelangsingan.
Kesan: Selera makan langsung hilang, loya, pening-pening, jika tersalah ambil, kesihatan terjejas.
Keputusan: Kurus sekejap, jika berhenti ambil pil, selera makan datang kembali dan gemuk semula.

Jalan Salah: Makan buah-buahan sahaja.
Kesan: Badan menjadi kurang bertenaga kerana nutrisi tidak lengkap dan seimbang. Tekanan kerana terpaksa makan makanan yang sama berulang-ulang.
Keputusan: Diet tidak kekal lama, mudah berputus asa!

________________________________________________________

*later i will update all the pic of our consumer..

(my father testimoni)-independent distributor
Saya dah consume Herbalife ni dah 5 bulan.. Alhamdulillah so far mmg progress bagus.. Pada minggu pertama saya mencuba product dengan duduk dirumah selama 5 hari tanpa senaman,tanpa berlapar,saya telah turun 3kg.Perubahan ini amat memeranjatkan.Sebelum ini tidak pernah saya mencuba ape ape produk kesihatan.Perubahan yang amat ketara adalah diperut saya.Kemudian selepas 25 hari saya turun lagi dalam 10kg.Berat dulu 97 kg (maximum).. dan Berat sekarang 78 kg. Sekarang saya lebih sihat,bertenaga dan cergas.. brt tak turun pon tak pa.. asalkan badan firm & fit...

No comments:

Post a Comment